piątek, 3 sierpnia 2012

Moja biblioteczka

Książki, które stoją na mojej domowej biblioteczce:

"Fałszerz"
Frederic Foryth

"Dom nocy. Naznaczona"
P.C. Cast + Kristin Cast

"Dom nocy. Zdradzona"
P.C. Cast + Kristin Cast

"Igrzyska śmierci"
Suzanne Collins

"W pierścieniu ognia"
Suzanne Collins

"Kosogłos"
Suzanne Collins

"Demony. Pokusa"
Lisa Desrochers

"Głód dotyku"
Kathleen Duey

"Kryształowy koń"
Dick Francis

"Willa"
Nora Roberts

"Bękarty Eddiego"
William Kowalski

"Wyspa pojednania"
Kristin Hannah

"Gone. Zniknęli. Niepokój"
Michael Grant

"Gone. Zniknęli. Głód"
Michael Grant

"Gone. Zniknęli. Kłamstwa"
Michael Grant

"Milczenie owiec"
Thomas Harris

"Zawsze przy mnie stój"
Carolyn Jess-Coke

"Saga Zmierzch"
Stephanie Meyer

"W otchłani"
Beth Revis

"Harry Potter i kamień filozoficzny"
J. K. Rowling

"Pretty Little Liars. Kłamczuchy"
Sara Shepard

"Pretty Little Liars. Bez skazy"
Sara Shepard

"Pamiętniki wampirów - wszystkie części"
L.J. Smith

"Cienie Nieśmiertelnych. Nowa"
Anna Soczawa

Wszystkie nowe książki, które kupię, będę umieszczała w tej zakładce.

2 komentarze:

  1. Blog zapowiada się ciekawie :) Kilka wymieniony przez ciebie książek sama mam na swojej półce i szczególnie sobie cenię serię autorstwa Michaela Granta. Podoba mi się również podstrona z bohaterami - kadry z "Gia" i "Plotkary" <3
    Dodaję do obserwowanych i z pewnością jeszcze tutaj zajrzę :)
    Poza tym chciałabym Ci bardzo podziękować za komentarz u mnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również przepadam za książkami Michaela Granta. Mają świetną fabułę. Oczywiście, dziękuję za tak miły komentarz.

      Usuń