piątek, 3 sierpnia 2012

O autorce

   Mam na imię Weronika. Przypominam każdą inna trzynastolatkę, którą zaczepicie na ulicy. Może wyróżniam się tym, że większość czasu spędzam przed komputerem, a nie, to samo robią tez te inne. No cóż, może wyjątkiem będzie chociaż to, że ten czas poświęcam na doskonalenie dwóch skrytych pasji, w których pragnę być coraz lepsza - pisaniu i grafice komputerowej. 
   Pisać lubiłam od zawsze, a przynajmniej odtąd, kiedy dowiedziałam się, na ile sposobów można bawić się ze słowami. Blogi z opowiadaniami zaczęłam zakładać w trakcie trwania Ery Zmierzchu, jak to po cichu nazywam, a w tym czasie bazowałam na FF. Dopiero, kiedy oglądnęłam Pamiętniki Wampirów (nie bójcie się, ta gorączka na nieśmiertelnych już mi przeszła) powstały inne FF, a po mniej więcej trzech miesiącach postanowiłam spróbować swoich sil w czymś innym, własnym. Udało się i odtąd wolę tworzyć, kreować i zabarwiać lub odbarwiać rzeczywistość i świat, który szeleści z każdym przewinieniem strony Worda. Ukochałam sobie niektóre historie i planuję jedną z nich, a może nawet kilka, wydać i chlubić się ich widokiem na półce w moim pokoju.
   Chyba należny także nadmienić, że, od raptem miesiąca, mieszkam w Oberhausen, w Niemczech. Języka jeszcze nie umiem, a moje serce przepełnione jest troskami o to, czy nie zapomnę polskiego i o to, czy to, co umiem, nie umknie z mojego umysłu i serca.
   Odkąd pamiętam, ludzie powtarzali mi, że jestem nad wyraz dojrzała jak na swoje upragnione trzynaście lat i mniej. Zawdzięczam to mojej przyjaciółce, między którą dzieli mnie granica Odry, gdyż z powodu dwóch lat różnicy miedzy nami (ona starsza), zawsze ścigałam ja, by moc dalej rozmawiać i po prostu z nią bytować. Dla mnie jest to szczęśliwe, bo dzięki temu jestem, jaka jestem, ale czasami zastanawiam się, czy przez to utraciłam dwa lata zabawy. Ale szczerze wam powiem, że dzięki temu zyskałam też dwie cudowne przyjaciółki, poznane przez internet, i, oczywiście, podtrzymałam relacje łączące mnie z o dwa lata starsza dziewczyna, którą bez wahania mogę nazwać siostrą.

Kontakt: 
- gg: 36018825
- e-mail: nika8911@amorki.pl

Jestes ciekawy, jak wyglada ta gledzaca o sobie trzynastolatka? Prosze bardzo!
1 / 2 / 3 / 4 /

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz